The last Day!

Nu sitter vi här igen med mat på tining och massa på G.
Imorgon börjar man jobba igen känns si så där att komma tillbaka... alltså man får rutin på vardagen men jag som inte är en morgon människa skriker just nu inombords!!! NEJ INTE GÅ UPP KL 7.00. FY FARAO!!!

Idag blir det i alla fall chill för mig och matlådor lagning yes... Lite ont om pengar efter semestern "en del" väl spenderade pengar,,, det var semester!!! Sambon dock han ska vara duktig idag också och gå på gymet... duktig kille måste jag säga...

Annars så är man rätt så seg försökte gå upp 10 idag.. 11 kom vi upp kan ju bero på alkohol intaget som skede igår på Cirkus och Kolgrillsbaren då vi firade Simon Monié...

Yes Yes men nu kallar maten!

//Jennifer
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0