En liten uppdatering

Så nu äntligen sitter jag vid en dator igen haha... Har fått en ny mobil av min bästaste älskling :) Som jag föröskt lära mig...

Fick i tisdag en HTC Desire utan förvarning...

Älskling ringde mig på jobbet och sa att hans mobil hade kommit in så han hade vart hemma hämtat pengar och bilen... Lite ledsen i ögat blev jag då jag också ville ha en ny men jag hade inte sparat några pengar än...

Vid 19.30 kom älskling hem och gav mig en bukett med rosa rosor och sa att de var för att jag lät så ledsen tidigare :) sen bad han mig hjälpa honom med skyddsfilmen till skärmen på hns nya mobil, snäll som jag är så fixade jag det.




Under tiden kommer han på att han glömt matlådor i bilen och sprang då ner för att hämta dem så de inte började lukta. När jag var klar med hans mobil och ger honom den så säger han - Tack älskling, kan du fixa min nu? och sträcker fram en likadan kartong med likadan mobil!

Förstår ni att jag var chockad?????

Så nu har jag suttit med mobilen sen dess och försökt klura ut hur man gör.... En nackdel att ha sin blogg här på blogg.se är dock att de inte har några appar som "alla" andra har (wordpress, blogger m.m.) och när man går in på internet via mobilen så är det något skumt när man skapar nytt inlägg och ska skriva denna brödtext... hmmm ska man byta sida? Eller ska man hoppas att blogg.se följer de andras fotspår snart eller fixar webben till mobilen?

//Jennifer

 


Kommentarer
Josse skrev:

Åååååååå .. vilken charmör. :D.. Behåll honom du.. :D hahaha..

2010-08-19 12:22:34 http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0