Go morgon!

Jag är vaken :) Solen skiner ute och älskling är på gymet!
Jag behöver städa men jag vet inte riktigt vart jagsk börja.... Just nu har jag jort köket och har nog bestämt mig för att det blir en snabbstädning.... VILL UT I SOLEN NU!!!!!!
Iikväll kommer våra grannar (stefan och sofia) förbi då ska vi äta parmalindrad fläskfile, vitlöksbröd, klyftpotatis och vitlöksdipp med Gott vin till mums! Men innan  dess behöver jag ju städa....... BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!
Jaja jag kanske kan ta tag i det nu... desto fortare jag gör det desto snabbare kommer jag ju ut :)
//Jennifer

Kommentarer
Bella skrev:

Jag vet inte jag har inte fått mitt schema än, men jag hör av mig så fort jag fått lite koll på det:)

2010-08-14 12:55:21 http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0