O My!!

Hårt träningspass idag med Ryu men shit så skönt det känns i armarna just nu...

Efter en lång förmiddag, kort eftermiddag på jobbet, ett hårt träningspass och en snabb promenad på kvällen så tänkte jag lägga upp lite bilder på en Fitness tjej som har den kroppen jag vill ha... Mest för att många nu börjat fråga vad syftet med min träning är!

Hon heter Michele Levesque och har en riktigt snygg kropp dne är varken för mycket eller för litet....


Bilderna är lånade från Micheles hemsida www.michelelevesque.com

Syftet med min träning är att få en snygg kropp, välbyggd och plattmage, må bra och äta hälsosamt...

Min motivation är att kan andra så kan jag!

Idag på gymet kändes det som om detta kan bli verklighet F*N va nice!

///Jennifer

Kommentarer
Josse skrev:

SNYGGING...

Jag hade första passet idag med instruktör.. Så jag kan väl joina dig i ditt mål. Jag vill oxå ha den kroppen. NAJS :D ..

2010-08-16 22:56:13 http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0