Första jobbdagen klar

Så sant så sant och oj vilken glädje när det började åska och regnet piskade mot fönstret då var det faktiskt helt okej att jobba idag. Dagen har gått fort i alla fall och produktionen av What´s on, Västerås evenemangsbroschyr, är påbörjad (senaste versionen») och nu har jag klappat igen på jobbet och ska dra mig till gymet!

Nu är det dax att komma igång igen så idag ska vi pumpa lite triceps, biceps och axlar. Kom precis på att jag inte har gjort ett nytt schema... Får köra på det gamla idag men det ska nog funka... Och gymkortet ligger i plånboken men jag borde ju finnas i datorn...

Vi höres!

//Jennifer

Kommentarer
Elin skrev:

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 04:19:10 http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0