Ojey

Vilken kväll!!!
Fläskfile inlindrad i parmaskinka (tack Linda för receptet) tillsammans med film, den var dock mindre bra men vi hade ju sett remaken av den som var bättre jepp jepp!!! :) Så det blev lite betnér ;)

Sen gick vi på promenad i mörknet inget går upp mot en varm mörk kväll då man inte vet vad som händer runt nästa krön :P haha... Tur att älskling vad med annars hade det nog vart mindre kul :P Så nu är det välk dax för sängen så jag kan "försöka" vakna lite tidigare imorgon och soooollllaaaa för jag har beställt sol!!!!!

//Jennifer

Kommentarer
Smsa Låna skrev:

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-20 03:24:16 http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0