Mer Om Mig...

HAR DU:
Ett förhållande: Nej
En bästa vän: ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: ja
Fått ditt hjärta krossat: ja
Skrikit åt en lärare: ja
Kysst någon och sedan ångrat dig: haha ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: aa
Några husdjur: nej
Hamnat på polisstation: ja

DAGENS:
Klädsel:  Mjukis och T-shirt, just nu.
Låt: har inte lyssnat på ngn låt idag
Vill ha: en lugn dag
Sjuka: ingen idag i ala fall =)
Drog: va? hmmm
Saknad: Idag ingen...
Köp: ingenting
Godis: inget eller Cola??
attityd: piss off!
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Snygg piercing =)

FÖRSTA:
Kärleken: min första kärlek? Riktiga?? Elias AKA Lello
Husdjur: mitzi
Semester: Säkert i Tyskland
Jobb: Riktiga? Svensk direktreklam eller Trollhättans Camping.
Köpta skiva: va vet jag
Piercing: 1: Öronen (6 hål), 2: Näsan, 3: Naveln och sist men inte minst igår i Överläppen
Konsert: Backstreet Boys konsert
Fylla: kommer håg vilken men inte när... men var när jag bodde i Trollhättan

SENASTE:
Personen som sms:ade dej: Elham
Personen som du kramade: Melina och Matilda
Personen som ringde dig: TeleCom och frågade efter någn Johan
Alkoholdrycken: En drink vilken vet jag inte.
Bilfärd: ingen aning men i Västerås
Filmen du såg: Oj... Någon på TV
Gången du grät: Oj för ca 5 veckor sedan eller nått
Måltiden: Mat på SpicyHot

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: nej
Våga hoppa bungyjump: nej
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar:  ja Varför inte?
Kalla dig själv lycklig: ja i vissa situationer.
Hellre ta bilden än vara med på den: ja absolut.
Kunna gråta över en kille: aa
Ljuga för någon: beror på men vita små lögner gör väl alla
Kunna springa 50mil: om jag vill dö så!

VAD:
Gör du just nu: Kollar tv
Ska du göra imorgon: Jobba
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Nu kan det bara bli Bättre!
Har du med dig in på bion: popcorn!
Är det för färg på dina byxor: Gråa Mjukis
Är det för väder hos dig just nu: kallt som fan och snö
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ögonen & klädstilen
Skulle du göra om du vann på lotto: shoppa, resa, betala allt som går att betala.

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: ibland
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 23
Har någon bretättat en hemlighet för dig den här vecka: Nej
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Inga mer piercingar just nu men en tatuering till är tanken.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta

VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommar förfan!
Vilken ålder har varit bäst hittills:  när jag var 5 eller nått!
Sova på sida, mage eller rygg: Sida

Så nu vet ni lite mer om mig...tjolahop!

Kommentarer
meddi skrev:

"Kunna springa 50mil: om jag vill dö så!"

haha, så söt är du!

2009-01-06 15:53:06 http://meddii.devote.se
Josse skrev:

Of course my horse. :D jag kommer nog alltid att ta hjälp av dig, vad det än handlar om i livet ska du se :D du kommer aldrig undan :P Thats what friends are for.

2009-01-07 23:10:38 http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0