Jobb...Work

Oj... Det känns nästan overkligt att jobba som jag gör... 8-15 varje vardag...och pengar så jag klara mig... så skönt =)
Idag har vi möblerat och byggt och vad vet jag allt haha... vid 11.30 så körde kära Josse runt mig för att kunna få fota lite... Så vi var på björnön och rocklunda... Och jag trodde det skulle vara mer folk men ack nej så fel jag hade... Jaja nästa helg ska jag i alla fall ta lite kort på tilda och ina så vi får se om det fortfarande är snö då... är det inte det så blir det nog lite lekparksbilde eller nått =)

Den 25 Januari får jag även min semesterersättning från munken så det blir att betala av soffan =)

Vad händer mer i Januari?? Jo då Bella ska komma hit näst sista helgen. Josse ska ha inflyttningsfest sista helgen... Innan det blir det nog lugnt. Jobba ska jag ju och sen kommer säkert sjukhuset vilja att jag kommer en av dagarna i alla fall.

Ne idag ska jag till Ica och handla... toarulle haha, vykort, ja jag tror det var det... Sen ska jag till Dahlman sen hem och kolla tv och sova!!! Redan trött och kl. är bara 15.43 nu....

Ciao!

Kommentarer
Josse skrev:

Jaa.. drygt. Men alla säger åt mig att vänta till inflyttningen. Då lär det ju bli dundrans fest. Så vi väntar. Du ska ju ändå ut den 24?! :D

2009-01-08 22:06:17 http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0