Ett tag sedan

Ja det var ett tag sedan jag skrev... haha... men om vi säger så här... Det håller på och händr en del i livet just nu... Men jag vill vara tyst om det ett tag till.... men oroa er inte jag avslöjar allt när det är dags ;)

Planer framöver som går att avslöja är.... Jobba, club KAK, flytt, Albarosie, cityfestival, power big meet, Tyskland, reggeafesival, brorsan, syrran och the voice..

Ja det blir en del.... att göra :)

Jobba
Jobba på jobbet :) och jag trivs haha fortfarande :)

Club Kak
På stadshotellet i maj ska dit med alla "tjejerna" ;)

Flytt
1 juni är det inflyttning i nya lyan :)

Albarosie
Kommer till konrad i juni. Reggae snubbe.

Cityfestival
Ja precis festivalen i västerås 25-27 juni flyttar upp till centrum....

Power big meet
Sveriges största raggarbilsträff första helgen i juli.... Crusingen kommer man ju vara på....

Tyskland
!0 juli hem till pappa och hälsa på en vecka...

Reggeafestival
Jepp ska på den i uppsala 6-8 augusti

Brorsan
Jepp han kommer på besök med jeppe i början av aug

Syrran
Hon och pyrret kommer då The voice festivalen är i augusti...

The Voice
Ja dit ska jag med syrran och pyrret m.m... :)


Kommentarer
Anonym skrev:

gööömman! vi tänkte komma upp på power big meet, jag o andreas:)

2009-04-22 14:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0