Välkomna till min nya blogg!!!

Det har varit tyst från min sida på min gamla blogg jag vet =) men jag har haft fullt upp att starta en ny... har fortfarande lite finjusteringar kvar men behöver lite hjälp med det eller lite tid om jag ska göra det själv....

Så vad har hänt hos mg den senaste så? Jo det ha varit illa... Jag har inte mått något vidare i njuren och just nu stter jag hemma med smärtstillande för att klara av livet... Inte det roligaste men vad ska man göra...

Jag har köpt ett oar nya skor, vinterskor, rosa =) kommer snart upp med en bild jag lovar =) ne nu måste jag lägga mig ner i soffan igen och ta det lugnt... Men vi höres... och glöm nu inte att komma ihåg att jag byt plats på bloggen =)


Kommentarer
Josse skrev:

Vad glad jag blir. har du nå frågor så är det bara att hojta :D och du.. KRYA PÅ DIG.. Det blir bättre.

2008-11-08 18:09:56 http://jossesplace.blogg.se/
Meddi skrev:

Sjukt fin blogg får jag lova! Älskar bannern/headern.

& jag har väntat nu ett tag på att du ska lägga upp skorna på bild, så jalla jalla!

svar: ja filmkvällen var riktigt mysig :)

2008-11-09 12:40:24 http://meddii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0