Remember...

Förr var livet annorlunda... Bella mins du? Vi var helt andra personer och lät ingen trycka ner oss... vi brydde oss bara om oss själva... och levde livet... Allt var så mycket enklare och killarna dom lekte vi med... Vi lät oss aldrig luras av dem och visade alltid att vi stod på våra egna ben och ingen kunde trycka ner oss...

Vi hade det så himla kul du och jag och livet var så enkelt... Jag vill bara säga att jag saknar då... tiden förr... Jag saknar dig!! Vi hade så himla kul... Och vem kan dansa bättre än vi?

Nu känner man sig ibalnd förlorad och borta... Man har förlorat sig själv på vägen... Det ä dags att ta nya tag och bli den vi vill vara.. kanske även få tillbaka en del av det vi hade för som gjorde oss unika....

Jag önskar du var här ibland för att lätta upp stämningen för mig... Du känner mig ju utan och innan....

 

Kommentarer
Bella skrev:

I know hun, we were the best! men det e vi fortfarande:) jag vet allt e tungt som fan ibland..men vi har ju varandra! dont u ever forget that!! loooove!!

2008-11-26 00:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0