I Wish it was easy...

Varför är livet inte enkelt?? Varför är kärlek inte lätt??

Alla snackar om hur din dömtyp ser ut, hur min ser ut osv... Men jag har ingen eller jo vännerna tycker det men jag kan lika gärna tycka en blond kille är snygg som en brunhårig....

Utan min drömtyp ser inte ut på något specielt sätt utan min drömtyp är hur han är... Jag vill ha en kille som är där för mig... en som vill tillbringa varje sekund med mig och när han inte kan skicka söta sms... Jag vill ha en kille som ger mig komplimanger utan större anledning... Jag vill ha en kille som pussar mig på pannan när jag sover innan han går till jobbet... Jag vill att han överraskar mig och att han prioriterar mig först.... Jag vill att han är stolt över att ha mig som tjej och vill visa upp mig för hela världen... Jag vill att han bryr sig när jag inte mår bra...

Sen självklart är det väl en del till men detta är det jag kommer på just nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0