I´m Back

Vart på sjukan nu i 3 dagar... Inte det roligaste men nu är jag tillbaka för ett tag....

Ibland kan man undar varför det tar så lång tid inom sjukvården... Jag tror jag skulle kunna göra en dokumentär nu om min njure och mig... I alla fall allt gick bra tills de skulle göra testet... Den gick inte att genomföra...för mycket blod i njuren... usch...

Så nu får jag vänta tills den 24 nov för att göra testet.. och ha en slang i mig tills dess för att tömma njuren inte kul....

Men för att skapa lite glädje så ska ni får lite bilder att kolla på =)

Halloween 2008




Kryssningen till Finland



Bilder min syster tagit på mig




Mina nya vinterskor



En bild på mig när jag hade röda slingor och ny klippt



Kommentarer
G skrev:

halååå jen! bilder ifrån våran helg??:D vart tog dmo vägen?

2008-11-13 13:22:34
Meddi skrev:

Hoppas allt blir bättre med njuren snart!

Sjukt snygga skor ju ;D

2008-11-14 14:29:20 http://meddii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0