What are you looking for?

Denna helgen har öppnat lite ögon för mig...eller i alla fall lit tankar....

Vad vill jag egentligen? Vad letar jag efter? Hur hittar jag det? hur får jag det?

Att komma till denna insikten nu är både på gott och ont men jag vet inte vad jag ska göra.... Kanske är de meningen att jag ska komma på detta nu i denna stund och ha en tid på mig att låta dn komma in...

Kanske måste jag ändra lite på mig själv... Kanske bli en dl som förr... Men ändå en del av vad jag är idag...

I alla fall så har denna helgen gett mig en del att tänka på och förändringana ä precis framför mig jag måste bara genomföra dem....


 

Kommentarer
Bella skrev:

Ge det tid gumman, lovar att du kommer komma fram till något bra tillslut! i know the feeling..

2008-12-02 00:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0