It´s my turn now

Idag hade jag och Jossan intervjuer med 4 st personer för en anställning på munken. Mycket intressant och väldigt annorlunda och sitta på andra sidan om bordet och ställa frågorna istället för att svara på dem.

Men nu känns det verkligen att vi är på gång... Och att jag är på rätt väg... mot fastanställning 75% på Västerås & Co. Kommer vara kvar på munken som extra som man kan ringa in när någon är sjuk elle liknande.

Men nu börjar det kännas att jag är på rätt väg... operation av njurbäckenet, fastanställning inom det området jag är utbildad till och ja livet är på rätt spår... Im Happy To Day!!!

Im back in the game.... From 1/1-09 blir det nytt... blir det drag... det är min tur nu... Det kommer bli ändring jag kommer blanda mig själv... gamla jag med dagens jag med nya jag.... En salig blandning men det kommer bli underbart...

Perfekta låten för hur det kmmer bli... Lyssna på texten och lär....


Kommentarer
Bella skrev:

har du inte devote bloggen längre? iaf gå in på inställningar så ska du kunna ta bort krysset i sökmotorgrejen där...:)

2008-12-07 15:13:48
Emil skrev:

vad är munken för nått?.. vi har typ en pub här som heter munken, jo fan bara bra, tofflar samt jobbar för det mesta, själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0