Är tillbaka efter en vecka på sjukan....

Hemma igen efter 5 dagar och 4 nätter på sjukan!!!

Operationen gick bra... jag är lite stel i överkroppen och uppsväld men känner mig okej.....

Men läkaren på pekade extra tydligt att jag kommer känna mig pigg och kry men att jag absolut ändå måste ta det lugnt.... (han vet nog vem jag är.... den som alltid tror att man kan göra allt även om man mår piss) men nu har jag lovat och ta det lugnt....

Bäst så... Har ju 4 olika bandage runtom magen så..... Och för att poängtera lite extra för mig själv så är jag faktiskt en sjukskrivning från läkaren from 15/12-08 till 15/1-09 (men lite ska jag fuska... börjar jobba 7/1-09) men va fan jag har inte råd att vara borta från jobbet så länge....

Men stränga order om att inte lyfta saker och överanstränga mig..... Jag lovar ska försöka hålla det....

Om 2 månader ska jag tillbaka på återbesök ch kolla hur det ser ut... innan dess kan allt hända.... det ända dom vet är att operationen gått bra.....

Så pösss på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0